Harkitsen vakavasti muuttoa jonnekin kauas pois, koska täällä on aivan liian pienet piirit. Se on huomattu aikaisemminkin, mutta nyt. Ei vittu.

Lähdin eilen yhdelle ystäväni kanssa. Mun yksi siideri muuttui noin tuhanneksi tequilashotiksi ja järjettömään humalaan. Monen näköisten sattumusten kautta päädyin erään miehen seuraan, sanotaan häntä vaikka Albertiksi. Ja taas monennäköisten erinäisten sattumusten kautta päädyttiin Albertin kanssa jatkoille mun kämpille. Tässä kohtaa on pieni muistikatkos mitä on tapahtunut, mutta heräsin aamulla sohvalta kaikki vaatteet päällä, siis ihan kaikki, nahkatakki, kaulahuivi, farkut, tennarit jne. Joten seksin mahdollisuus on poissuljettu.

Viime aamuöisten tyttöjen kanssa käytyjen whatsapp-keskusteluiden perusteella olemme Albertin kanssa keskustelleet kommunismista, Natosta, kannibalismista ja Cheekin stadikan keikasta. En edes halua kuvitella, kuinka hurmaava olen taas ollut laskuhumalassa selittäen kommunistisen naton vastustavan Cheekin kannibalismia ja toiseksi, mikä hemmetin känni-idea on informoida mun tyttöjä, että moi, mä toin miehen baarista kotiin ja me puhutaan asioista X ja Y... Onko maailmassa yhtään ihmistä, joka osaisi käyttäytyä soveliaasti rynnäkkötequilakännin jälkeisessä laskuhumalassa?!!?! Onneksi tequila on sellaista myrkkyä, joka laittaa mut sammumaan kuin saunalyhty, joten luultavasti itsensä nolaaminen on jäänyt minimiin.

Erittäin kiusallisen aamun aikana tapahtui jotain sellaista, mitä en käsitä. Jossain sivulauseessa mainitsin Albertille mun palavan rakkauteni Prinssi Harrya kohtaan ja kerroin aikomukseni mennä Harryn kanssa naimisiin, johon Albert totesi "Naimisiin Prinssi Harryn vai Roskisprinssin kanssa?" Mitä. Helvettiä. Sä. Just. Sanoit. "Juujuu, etkös sä oo ollut kovinkin rakastunut Roskisprinssiin?"

Tarinan opetus: Älkää huoliko samasta kapakasta miestä kotiin, mistä ootte bongannut elämänne rakkauden. Ne on luultavasti parhaita kavereita/veljeksiä/vihamiehiä ja tietävät toistensa naisasiat. Ikäänkuin mun pisteet Roskisprinssin silmissä nyt nousisi taivaisiin, kun oon melkein-pannut sen parasta kaveria/veljeä/vihamiestä.

Ja uskokaa tai älkää, tämä tarina jatkuu vielä.

Ton Roskisprinssikommentin jälkeen totesin, että isovanhemmat tulee puolen tunnin päästä kylään, että voisiko Albert lähteä kotiin heti (toimii aina!). Albert lähti kotiin ja lähdin itse hakemaan darramättöä iskän jääkaapilta. Arvaatteko loput? Jep, Albert ilmeisesti asuu mun isän seinänaapurissa.

Mun karma on pilalla.

Tapanko itseni heti vai nytten?