Tää koko viikko on mennyt ihan liian nopeesti. En millään tahtois et tulee viikonloppu, koska oon päättänyt etten lähe enää mukaan tohon X:n peliin ja saan kuitenkin jonku kuninkaallisen känni-idean lauantai.yöllä klo 4:16 että nyt haluun sen kainaloon nukkumaan. Ei. Tälleen tekstailu/soittelusuhteessa mä pystyn pitämään tunteet kyseistä henkilöä kohtaan kurissa, mut tiiän, että jos näkisin sen, niin mun jalat ei kantais vaan kaatuisin suoraan sen syliin. 

X on mulle jotain sellasta, mitä kukaan toinen ei oo koskaan ollut. Se, että mä ihastun, on harvinaista (kukaan ei varmaan usko sitä näiden postausten perusteella, mut niin se on. Mä löydän joka baarireissu jonkun uuden "rakkauden", joka tuntuu sillon shottiprikan jälkeen ihan unelmalta ja luultavasti pannaan pari kertaa, kunnes löydän siitä jonkun ylitsepääsemättömän vian) ja vielä harvinaisempaa on se, että oon vielä kaiken sen kusipäisyyden jälkeen kiinnostunut siitä.

En tiiä. Soitan nyt mun yhdelle parhaista kavereista, että majottaa mut sen luokse viikonlopuksi ja juottaa mulle väkisin niin paljon tequilaa, etten ymmärrä huomioida herra X:n pyyntöjä yökyläilystä. 

Ps. Mennään ensi viikolla leffaan Täydellisen kanssa. Asiat kääntyis kyllä täysin päälaelleen, jos Täydellinen tajuais tässä 24 tunnin sisään kosia mua...