Vuoden morkkisprinsessa täällä moi!

Humalataso oli sen verran suuri viimeyönä, etten edes kiinnittänyt huomiota oliko Soppa paikalla. :-D musta tulee humalassa pirun kiimainen, mutta silloin kun humalataso ylittää sen tietyn pisteen, sammumaton jano voittaa seksinhimon. Sori miehet. Onneksi tequilalta ei voi saada klamydiaa.

Mun humalataso oli helvetillinen ja siitä kertoo myös se, että juttelin pitkään Herra X:n kanssa. MIKSI. Istuttiin kahdestaan nurkkapyödässä ja juotiin kilpaa Peltikattoja (ei enää ikinä). Herra X kertoili mulle sen nykysestä tyttöystävästä ja kysyi multa neuvoa, miten hänen pitäisi toimia ?!!!???!? 

Fakta on se, että Herra X on löytänyt naisen, joka ei haise pahalle, harjaa hiuksensa päivittäin, ajelee jalkakarvat sun muut karvoitukset säännöllisesti, osaa juoda kohtuudella, KÄYTTÄYTYY MUUTENKIN NORMAALISTI, toisin kuin minä.

Lohduttaudun sillä ajatuksella, että oikeasti se Herra X:n nykyinen nainen ei tuu koskaan olemaan niitä juttuja mitä mä olin (pahalle haisemisen ja kaatokänniominaisuuden lisäksi...). Ja se on aika selvä juttu, että kuka tahansa mun entinen poikaystävä/säätö/mikälie ei vaan ikinä tule löytämään mua parempaa naista vierellensä.

...Kunnes nousen täältä sängystä ja katson itseäni peilistä. Silloin taas muistan, etten olekaan Miss Suomi.