• Miksi seksikkäät alusvaatteet eivät ole koskaan mukavia? Tai miksi mukavat vaatteet eivät ole seksikkäitä? Mä haluun lähtee yökerhoon mun Hello Kitty -darrapöksyissä ja iskältä perityssä XXXXXL-kokoisessa hupparissa. En kahdenkymmenen sentin koroissa ja roiskeläpässä, jossa istuminenkin aiheuttaa vilauttamisvaaran.
  • Miksi mun työvaatteet eivät ole mukavat eivätkä seksikkäät?
  • Miksi edes se kaupungin legendaarisin juoppo ei ole kosinut mua? Saan lähes päivittäin töissä huoraamisehdotuksia, mutta en ikinä kosintaa! Mä jos joku oon vaimoainesta.
  • Miksi mulla on tylsä elämä?
  • Miten hankkia elämä?
  • Miksi mun ajatukset pyörii vaan Roskisprinssissä, vaikka päätin jo sata vuotta sitten, että se on menneen talven lumia?
  • Miksi pilaan aina kaiken?
  • Miksi kuuntelen Paramoren My only exceptionia repeatilla, vaikka mulle tulee siitä itku?
  • Tekeekö se musta lesbon, että oon pikkusen ihastunut Hayley Williamsiin?
  • Miksi mulla ei ole miestä, joka siivoisi täällä päivät, kun oon duunissa ja täällä odottais ruoka valmiina, kun tuun töistä ja loppuilta voitais viettää sängyssä kahdestaan? 
  • Miksi elämä on niin rankkaa?
  • Onko mun pakko juoda koko viikonloppu?
  • Onko mitään keinoa hankkia yhdenillanjuttu baarista, jos oon selvinpäin? Ööö... Olenpas idiootti. Tietenkin on. Ensinnäkään en mene selvinpäin baariin ja toiseksi, mä en pokaile ketään edes tuhannen tuubassa ja kolmanneksi, öö, miksi mä edes kysyin tollasta?
  • Pitäskö mun alkaa lottoamaan?
  • Miksi mun lähikaupassa on vaan paskoja alkoholituotteita?
  • Tulisko joku tiskaamaan mun tiskit, jotka on lillunut tuolla altaassa noin kolme viikkoa? Kuka just väitti olevansa vaimoainesta? No minä, mutta oon vaimoainesta enemmän makkarissa, kun keittiössä. Tai sit en.

Terveisin tiistaiaamun krapulainen kassaneiti, joka on erittäin turhautunut miehettömyyteensä ja rahattomuuteensa ja tappaa itsensä pian, ellei pian ilmesty jotain jännittävää, esimerkiksi Prinssi Harry jätä sitä kotk maailman kauneinta naistaan ja tule kosimaan mua okei, Roskisprinssin kosintakin olis ihan kiva.

Fuck my life.