Voisiko joku selventää mulle miesten ajatusmaailmaa?

Törmäsin eilen X:ään.

Mulle iski järkyttävä paniikki ja ahdistus, kun näin sen kävelevän yökerhossa tosi nuori tyttö kainalossa. Mutta onneksi ei ole tilannetta, jota tequila ei pelastaisi.

Neljän shotin jälkeen kävin puuteroimassa nenän ja tarkistamassa, ettei suupielissä ole suolaa tai hampaiden väleissä ole sitruunan rönttejä ja eikun tervehtimään entistä mussukkaa.

Herra X istui yksin baaritiskillä ja menin kysymään, että miten hän on tänne eksynyt, kun kuitenkin asuu itse toisessa kaupungissa. Juteltiin X:n kanssa hetki ja hän yritti halata ja suudella mua, mutta otin pari askelta taaksepäin ja muistutin hänen tyttöystävästään.

Löysin jonkun lauantaiyön rakkauden jonka kanssa vallattiin koko tanssilattia ja juotiin lisää tequilaa. Huomasin välillä X:n katselevan minua ja tuntematonta miestä jostain nurkkapöydästä.

Jossain vaiheessa iltaa tyttökaverini, joiden kanssa olin tullut viettämään iltaa, menivät tupakkipaikalle, jossa myös Herra X oli ystävien kanssa. Tytöt kertoivat minulle X:n näyttäneen lievästi sanottuna vittuuntuneelta ja hän oli kavereidensa kanssa puhunut minusta ja tuntemattomasta miehestä.

Valomerkin tullessa poistuttiin yökerhosta grillijonoon tuntemattoman miehen ja tyttöjen kanssa. Näin X:n vähän matkan päässä ja menin juttelemaa (miksi oi miksi) X oli tässä kohtaa ihan eri ihminen, kun oli ollut pari tuntia sitten törmätessämme baaritiskillä. Tällä kertaa X ei edes katsonut mua päin ja X:n kaveritkin sanoivat sille, että ei noin jutella naisen kanssa. Mua alkoi ärsyttämään Herra X ja totesin, että "mut hei, oli kiva nähdä pitkästä aikaa! Mun pitää nyt oikeesti mennä, koska tosi komea mies odottaa mua tuolla grillijonossa. Moikka!" Tähän X vastasi jopa lähes kokonaisella lauseella. Tosin vasta siinä vaiheessa, kun olin jo kääntänyt selkäni. "vitun huora" Herra X huusi mun perään. Mistä mä löydän just nämä kaikista herrasmiesmäisimmät miehet?!

Myöhemmin vielä pussaillessamme tuntemattoman miehen kanssa grillin vieressä, X:n kaverit huuteli mulle, että miksi mä tyydyn tollaseen partaveikkoon, ku saisin Herra X:n. TOSI OUTO JUTTU.

Hei mitä vittua Herra X? Kuukausi sitten olisin tosissani suostunut kanssasi vaikka naimisiin, kaiken sen jälkeen mitä mä sulta jouduin kestin.

"Kyllä se imartelee, kun arvoni nousee, kun muut perääni viheltelee, se korvias raatelee, nyt perääni kuolaat, minä kuulin sun laastarisuhteen keskeltä katkenneen, uuteen haavaan huudat vanhaa suolaa, kun sitä kirvelee"