• Missä mun miehet on?
  • Koska viimeksi oon saanut seksiä?
  • Koska saan seuraavaksi seksiä?
  • Miksi ainoo kuuma asia mun sängyssä viimeaikoina on ollut mun läppärin akku?
  • Miksi en ole rakastunut kehenkään ainakaan viiteen päivään?
  • Miksi kukaan ei ole rakastunut minuun ainakaan sataan vuoteen?
  • Miksi mulla on kankussa finnejä? Kuka mua nyt haluaa panna takaa? Tosin, mullahan ei ole ketään joka niin tekisi. Mutta kuitenkin. Finnit on ikäviä, varsinkin takapuolessa.
  • Kuumottaako mun poskia siksi, että joku ajattelee mua, vai siksi että tulin juuri pakkasesta lämpimään? Ja jos joku ajatteleekin mua, voiko se joku olla esimerkiksi Roskisprinssi tai Soppa? Tulisko ne molemmat ilman paitoja pyytämään mua naikkariin?
  • Minkälaiset mahdollisuudet mun on päästä oikeen Prinssi Harryn kanssa naikkariin? Tai edes harrastaa nopeeta seksiä?
  • Miksi mulla on vaan puoli pulloa vinkkua eikä esimerkiksi kokonaista viinitonkkaa?
  • Onko okei juoda puoli pulloa vinkkua maanantai-illalla tylsyyteen?
  • Onko okei soittaa bootycall maanantai-illalla? Ja jos se on okei, kenelle soittaisin?
  • Voinko soittaa Roskisprinssille koska ikäivöin sitä ihan muuten vaan?
  • Miksi mun dildosta on patterit loppu?
  • Mikä on helpoin keino tappaa itsensä?

Terveisin erittäin pahasta maanantaimasennuksesta ja seksin puutteesta kärsivä elämää omistamaton ja sen hankkimisessa epäonnistunut typerä tyttö, jonka pitää avata huomenna kauppa kahdeksaksi vaikka olisi minkälainen krapula aamulla. Fuck my live.